24 Jan- Nytt!

98046-528

Sådär.. här kommer en LO jag fick till hos syrran Leamon häromdagen! Ännu en bröllops LO jag vet! ;) Men jo det ska ju bli ett fullt album med de bilderna som betyder mest och jo tycker jag är en bra bit på väg. Har väl dock insett nu att hittils är ALLA bröllops LO´sar vita jag gjort. Får nog skärpa till mig! Linda... sa jag att jag behövde mer vit cs? ;)

Älskar verkligen bilden på den här LO`n Tack syster! Den får mig att minnas vilken underbar dag det var.. :)

Har lite mer nyskapat som jag tyvärr inte kan ladda upp riktigt än pga av födelsedagar på G..



Annars lugnt...rullar på, vore inte fel med lite mer sömn, Zac har fortfarande inte vänt rätt på dygnet hehe så här är skift som gäller på nätterna. Men ähh sömn.. man sover ju bort halva livet säger dom haha!

Kommentarer
Postat av: monica

blev ju super!!! måste ju säga att det är verkligen ett av mina favoritkort från den dagen... Vitt är ju snyggt till bröllop ;-)

2008-01-24 @ 19:23:44
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefin!!! :) Håller med din syster, vitt är snyggt! Och det blir en helhet i albumet.

Hihi...ja just det, du kunde ju ha tagit med dig en bunt hem idag ;)

2008-01-24 @ 19:49:03
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0