17 Mars- she made may day!

You made my day Linda!

inomhus ännu en dag med runt 40 i feber.. så uttråkad ända tills de ringde på dörren och Linda hade med sig massa underbara papper jag ville ha! *sugen på att skapa nu* :-D Taaaack!!!!!

98046-607


Sen tyckte hon jag skulle ha nåt o göra också så jag blev utmanad av henne. 

Utmanad... 10 snabba!

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag gör både och, lika mycket faktiskt.

2. Favoritfärg som du gärna använder?
Behöver jag skriva det *hoho* Brunt-blått, brunt-turkost, brunt-rosa, brunt-grönt

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Hmm.. är nog mina tillbehörsstämplar (mest gel a´tins) som funkar både på kort och LO´s

4. Vilket är ditt bästa köp?
Hmm vet faktiskt inte.. men förhoppningsvis blir sillen den bästa när jag väl fått tag på en! ( nån som kan tipsa om nån som har hemma?)

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Man gör ju sina misstag i stundens hetta..så vissa alfabetssticker osv har ju blitt liggande. + alla papper i gult, lila, och tomtegrönt..

6. Vad för motiv scrappar/ stämplar du mest?
På korten blir det ju mycket hänglar.. det blir det ;) Men på LO´sarna är det mycket bilder från bröllopet och på barnen :)

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Det varierar.. ibland Scrapbook etc..ibland nån annan

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
MÅNGA!!

9. Vad/Vem inspireras du av?
Enkla LO´s och kort.. j uenklare desto snyggare! På rätt sätt förstås..

10. Om du fick 1000 kr att handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Erhmm lite pengar ju.. skulle nog bli massa thickers och knappar o sånt ;)

Utmanar er som känner er manade ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Snäll vän :-)

2008-03-17 @ 13:28:23
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Linda

Varsågod vännen :)
Nu får vi hoppas att febern och förkylningen försvinner och håller sig borta minst året ut!
Kramar

2008-03-17 @ 14:16:37
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Linda

Utmanad ;) Så du har något att fördriva tiden med *s*

2008-03-17 @ 14:30:20
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Nudismus

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2010-10-18 @ 10:53:47
URL: http://nudismus.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0