18 Maj- Scrapträff :)


LO gjord efter scrapperiets skiss :) Skapad av senaste Nook paketet som jag inte hunnit röra förräns nu hihi..


Snabb LO på Max

Var på en lite mindre scrapträff igår! Tack Anne!! :-D

Fick riktigt mycket gjort! Men kan inte ladda upp allt eftersom endel är till Mors Dag och lite födelsedagar.. + att det var ett par LO´s som har lite kvar ;) Bästa var nog att jag äntligen hann röra min underbara Nook paket :-D


Vann en liten utlottning hos Myamia och fick hem ett helt UNDERBART paket från henne! TACK TACK TACK!! *kram*

Redan söndag... snart vardag igen..

Tack Linda för trevlig grillkväll igår ;) Bra att ha kockar till män..hihi ;-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...tack detsamma :) Bjuder tillbaka anytime :)



Skyller på det dåliga vädret idag, ska unna mig en låång stund i scraphörnan...har ju ett gäng kort som ska med posten idag ;D

2008-05-18 @ 10:44:16
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

Verkar ha varit en rolig dag och mycket fick du gjort! Snyggt! Attans att jag inte kunde med =(

kram

2008-05-18 @ 16:02:28
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: myamia

Supersnygga layouter!!!! Jag tycker fotot på max är så fint framför tegelväggen! Underbara färger på den layouten!

Skönt att paketet kom fram, och att du blev nöjd ;)

Kram Maria

2008-05-18 @ 21:35:24
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Jättefina båda två!!!

2008-05-19 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0