7- Maj- Min stora-lilla kille..

98046-710
Min stora-lilla underbara grabb Max

Så lätt o se han som stor..när han egentligen är ganska så liten..

Trots att Nook paketet kommit och det kliar i min fingrar rejält över att få sätta mig med det, är jag helt såld på fotokursen jag går! Kan inte låta bli bilderna en sekund!

Bjuder istället på en LO jag inte visat som jag gjorde til en dt tävling för ett tag sedan. vart jättenöjd med den då, men nu tycker jag den är sådär..nu i efterhand haha..

98046-711



Underbart väder idag oxå så nu är det ut i solen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker den är jättefin! :)

Hihi...måste också gå den kursen, hoppas hon kör en gång till sen. Tur att du lekt lite med mina bilder i alla fall ;D

Scrappa imorgon fm då?! ;D

2008-05-07 @ 17:08:18
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

underbart foto...visst är det lätt att glömma att de är små ibland...
Layouten är din stil - enkel o snygg!
*kram*

2008-05-07 @ 18:50:08
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0