19 nov- she´s gone..











Så kom dagen jag så länge försökt förtränga.. :-( Försökt glömma om ihopp om att det inte skulle vara sant.

Lägenheten är tom, inga saker kvar... bara ett stort tomrum.

Hon är den som sms:ar bara för att säga att posten är på väg... hon är den som hittar på nåt kul, nån överraskning när man är sjuk..
Hon är den som får med dig ut trots du har massa annat att göra egentligen..

Och hon är den jag umgåtts med lika mycket med som min familj..hon är min bästa vän. Och nu bor hon inte längre 150m härifrån..utan 15 mil!

Albumet ovan har jag pysslat med en tid...så det fick hon idag :-) (sidorna inuti förbli hemliga..)

Det gör så ont att veta att ni inte finns här mer!! :-(

Kommentarer
Postat av: Linda

Och nu lipar jag igen...

2008-11-20 @ 09:37:07
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

UNDERBART ALBUM!!!

2008-11-20 @ 10:11:49
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt. Jag förstår att det blir tomt. Jag kommer att sakna henne som kund i min butik. Men hon kommer ialafall til rottneträffen :)

Jättefint album och fin tanke .

//Helena

2008-11-20 @ 16:46:26
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon med försäljningen båda två, önskar köparna i Tingsryd.

2008-11-22 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0