15 okt- grabbarna bus!


grabbarn bus ;-)

Ikväll var vi på fika hos Familjen R. Och de här små grabbarna.. de finns INGEN hejd när de leker! Full rulle precis HELA tiden. Och de hittar på allt bus man nånsin kan hitta på. Men så underbart söta grabbar!! ♥


litet hus..

Ett litet kort som fick följa med inflyttningspresenten vi hade med oss :-)

BVC besök idag, X i taket idag var första gången Zac knappt hade gått upp nåt, trots han äter mer och mer.. måste vara allt krypande ;)

Skulle fotat fina höstbilder på stan idag, men när jag väl kom ner på stan började de regna :-( Fick däremot en mysig lunch med Em ♥


* Nu är det dags att börja packa scrapsaker.. :-D *


Kommentarer
Postat av: Marit

Å de är väl för söta!



Jag har faktiskt uppdaterat min blogg ;-)



Kram

2008-10-15 @ 23:43:13
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Arijeta

Härliga grabbarna :-) Tack för att ni kom, det var så trevligt och Arti somnade ganska fort efter duschen hehe. Kram/Arijeta

2008-10-16 @ 08:12:55
Postat av: em

Hihi...de är så goda, de små vildingarna!! Härligt smile Max har!! kram

2008-10-17 @ 10:24:28
Postat av: mormor

Hej flickan min, är inne mest varenda dag o tittar på allt det fina. KRAAM.

2008-10-17 @ 17:10:38
Postat av: mormor

Hej flickan min, är inne mest varenda dag o tittar på allt det fina. KRAAM.

2008-10-17 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0