4 sep- morgonstund har guld..

Eller hur är det?

Här har mina öron och huvud sprängts idag under min underbart härliga och mysiga morgon med en liten kille som störtskrikit till och från hela natten, och en annan liten kille som gnällt mig i örat och gett mig ett antal högrar i ansiktet idag för han inte fick leka med mina scrapsaker.

Underbara morgon! Jag känner att jag lever..

Och snart ska jag och jobba. undra när jag ska hinna äta lite frukost idag..


Tröööööööööööööööööööööttt!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi....låter som en ljuvlig morgon.....kanske skönt att komma iväg och jobba lite idag

2008-09-04 @ 14:37:56
Postat av: Marit

usch ;-) Stackare, fast det är ju självförvållat haha, försöker tänka så när Linn är som j-igast...

Hon har en del 6-årstrots nu och kan va riktigt jobbig och bestäm.



Kram

2008-09-04 @ 19:19:07
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Been there, done that...

2008-09-04 @ 21:33:57
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0