30 aug- mitt i ett äventyr





Handen/armen är inlindad och det har vart lite småkaotiskt senaste vecka. Operationen gick bra och det gjorde mindre ont än jag trodde, hihi.. men redan dagen efter fick jag gå till VC för handen var supervsullen, dunkade och var ganska så blå. De fixade, det var helt enkelt för hårt lindat efter op.

För att inte vara nog så dagen efter, då de gjorde som mest ont. Var Max ute och cyklade på gården och i full fart i en kurva som han missar flyger rakt in i staketet och en stolpe. Då glömmer man givetvis sina stygn och onda hand och rusar dit och kastar bort cykeln och slänger upp han i armarna. Ser med en gång att de här måste sys. Som TUR var hade jag min vän Jeta här med sina godingar, så tog hennes bil. Trots jag egentligen inte ska köra för medicinen och för handen. Men i såna ögonblick pumpar adrenalinet och allt funkar.

Väl hemma är vi två i familjen på två dagar som fått stygn. Allt slutade bra som väl är. Men så enkelt olyckor sker. Läskigt! Är bara glad jag hade Jeta här och hennes bil. Man kan ju inte direkt ta bussen!?

Nåväl, igår tog vi tåget till köpenhamn och gick på ströget och var på TIVOLI. Mycket uppskattat av barnen ;)

Imorrn börjar mitt allvar, min semester är slut...!! :-(

O börjar bli scrapsugen.. nedräkning om en vecka ska stygnen bort då KANSKE... *hoppas*


Kommentarer
Postat av: Arijeta

Vilka fina bilder på fina pojkarna :) Kram!

2009-08-30 @ 17:14:17
Postat av: Ellinor

Härliga foton!

2009-08-30 @ 19:25:01
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Härliga foton!

2009-08-30 @ 19:25:26
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0