22 dec: dan före dan före dopparedan!


Dagarna har gått fort nu i december tycker jag! Det har funnits många MÅSTE saker man har vart tvungen att ta tag i och mitt i alla julfester på dagis har det även vart endel studerande som är tvunget att bli klart.

Mitt nöt tänkte iår slinka igenom dagispresenterna genom att för en gång skulle betala till insamlingenav present, just för jag kände att jag hellre prioriterar annat scrap denna julen är just 10st likadana presenter. Dock så missade jag sista datumet på BÅDA ställena haha.. så nu har jag precis gjort klart de presenter fröknarna ska få, ska fota sen då de ligger på tork just nu.

Dekorerade några ljus för ett tag sen jag inte visat..









Snön har lagt sig för att stanna känns det som, mysigt! Idag är barnens sista dag på dagis. Ska bli såå skönt med lite lov! Är måttligt trött på mornarna när Zac vägrar klä på sig och det tar 20 svettiga minuter ålandes på golvet innan han fått på sig kläderna. Sen Max tävlingsinriktning, om han inte vinner bryter han ihop. Så när jag satte de i pulkan idag till dagis insåg jag hur skönt det ska bli att slippa stressa iväg på mornarna. :)

Ny uppdatering imorrn ;) Mycket julpyssel på g ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0