10 maj- solen tillbaka :)





Var på födelsedags kalas för ett tag sen och överlämnade detta...

Vart en kall och regnig vecka.. är på VFU och guuud va blött det blir med alla regnkläder!! Solen är tillbaka o jag hoppas den stannar ett tag. :)

Idag ska vi i föräldragruppen ha 4 årskalas för våra små höll jag på o skriva, o inser nu att jag inte bara höll på jag gjorde det visst. Men de är inte så små längre... och nästan alla har hunnit få syskon. Känns som det inte vart alltför längesen vi träffades på föräldrautbildningen för första gången. Men det är ju toklänge sen!

Imorrn ska vi till ögonläkaren med Zac, han har senaste månaderna skelat/ kollat vindögt (stavas?) med ena ögat , eller ja, det hänger inte med lika bra som det andra. Se hur roligt han tycker det är hos doktorn imorrn ;)


Max är lycklig, han ska få följa med pappa till hans skola i kalmar imorrn. O de första Max säger är att han måste ha mat med sig, det är viktigast ;) De åker tåg.. när vi åkt tådg tidigare har Max hunnit äta upp sin matsäck innan tåget ens hunnit starta haha.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0