3:e nov- hösten

En annan utmaning på scrapträffen var att skapa med brunt,orange och gula toner. Så vad passar inte bättre än en höstlayout!? Denna gången blev det ett foto på Max som vi var ute och tog för två veckor sen i det fina höstvädret. Då det fortfarande var fina löv och hyfsat ljummet. Nu är det bara kallt och snålblåst som letar sig igenom även den varmaste jackan..


Max 09

Fick hem Nook paketet igår och bara längtar tills jag kan sätta händerna i alla papper :) Hoppas på morgondagen som inte borde innehålla så mycket pluggande eftersom jag vart duktig idag ;)

Nu är det inte mer universitet denna veckan för min del. Eller ja de närmsta 5 veckorna faktiskt.. ska ut på vfu! Den lektionen som är kvar har jag tillgodoräknad från tidigare studier, gott mos :) Trista är att man inte träffar klasskompisarna, så istället kommer Lena & Frida hit och hälsar på på torsdag, ska bli nice :) Hoppas barnen kan ta bort bilbanan som just nu slingrar sig från lekrummet, ut genom vardagsrummet, en bit in i köket och ut i hallen.

So long!


Kommentarer
Postat av: Lotta P...Smurfan

Läcker LO !! Skönt att komma ut på lite vfu kan jag tro ;-)

2009-11-03 @ 16:06:59
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra
Postat av: lena

fin fina saker du gör! :)

O va var det jag sa innan.. låt bilbanan vara kvar! ;) haha. Hoppas vi hittar till dig, men så svårt ska det nog inte va :)

2009-11-03 @ 17:18:54
Postat av: monica

Det är så härligt med höstkort bland löven...tror tyvärr inte jag får ut mina barn i högarna längre ;-)



Layouten är sååå fin =)

2009-11-04 @ 08:02:26
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättevacker lo...härliga höstfärger! Enkelt och snyggt!



Ha det gott!

2009-11-04 @ 10:04:43
URL: http://www.emmja.se
Postat av: Linda

Lovely! Och papprena är ju klockrena till :)

kramar

2009-11-09 @ 10:08:21
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0