21 sep- kort



Ett kort jag gjorde från oss i möhippegänget som vi gav tillsammans med en fotobok från möhippan. :-)

Var sjuk hela förra veckan.. blev frisk till helgen vilket var kul eftersom vi skulle till Helsingborg och fira en 40 åring! Så klockrent väder och göra stan i Helsingborg var inte helt fel.. dock verkade jag missat de största shopping gatorna haha.. säger de som vet ;)

men.. man blev ju lite lycklig när jag insåg att scraproom låg nästan granne med vårt hotell :-D Har aldirg vart där så syrran och jag var tvugna att ta oss tid och traska bort dit för lite oförväntad scrapshopping ;)

Väl hemma så blev jag sjuk igen inatt.. och S också. Feber och änn umer förkyld. SUCK! Nu har jag fått min beskärda del den här sidan året tack..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket vackert kort!!!!

2009-09-22 @ 18:23:51
Postat av: Magda

Mitt namn försvann visst...=)

2009-09-22 @ 18:24:49
Postat av: monica

Mkt snyggt kort!!! Era stackare...att ni alltid ska bli sjuka =( Krya på er!



kram!

2009-09-22 @ 20:17:26
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättevackert! :)

Du måste visa mig den vikningen!

kram

2009-10-04 @ 11:40:47
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0