2:e jan- nytt år, nytt skapat!





Så var det dags att påbörja nya året! Hade en mycket trevlig nyårsafton tillsammans med goda vänner!

Året började annars bra,förutom att min telefon la av helt igår. Lite mindre kul, jag som är så beroende av den ;)

Fick häromdagen få ihop ett kort lite snabbt då vi fick ett mail från två av våra vänner som åkt till New York över jul. Detta visade sig vara en bröllopsresa då de gift sig på julafton! Grattis M & A!!

Idag ska jag ner o lämna in min telefon som jag hoppas kan få en ny på garanti då den inte är ett år gammal.. sen vidare till Media Markt som har lagerutförsäljning idag, och har en liiiten förhoppning om att de kan sälja en stationär dator till enn bra pris till oss.

Kommentarer
Postat av: monica

enkelt, stilrent och mycket snyggt!!!

2010-01-04 @ 10:51:07
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

det var aaaaaaalldeles för länge sedan jag var här inne å hälsade på..skäms ögonen ur mig

Vad mycket fint du gjort!!

WOW!

Det senaste kortet är underbart! SÅ himla snyggt med en vacker vikning å enkelheten med den lilla skylten och den "avvikande" färgen på blommorna så ger en ursnygg kontrast mot resten av kortet!

KLOCKRENT!!



God fortsättning på det nya året vännen!!

KRAM Petra

2010-01-05 @ 22:58:33
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0