11 juni- student!

Har fått äran och göra ett studentkort! Kortet skulle innehålla ett fotografi bla. Gick givetvis på Maja Designs fina studentpapper.. :)




detalj..

Vart en lång men snabb vecka. Fick ett tre veckors vik som jag nu betat av en vecka på. Som vikarie får man ju alla mellantider. dvs de sämsta. Men det är kul och jag ser på pengarna som ramlar in sen ;)

Idag har jag dock jobb på ett annat ställe, och kommer tillbringa min fredag efetrmiddag och kväll till 18.30 ute i rottne.

Imorrn hoppas jag på sol eller iaf uppehåll, för imorrn måste huset bli målat!


Kommentarer
Postat av: monica

Blev ju jättebra med fotot!!! Kanonfint =)



kram!

2010-06-12 @ 13:43:33
URL: http://leamonskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0