18 mars- familjen sjukdom





Ligger hemma med feber, världens förkylning och sjuka barn. Typiskt nog när man är ute på VFU, mina sjukdagar är nu slut så nu får jag helt enkelt inte vara sjuk mer.

Min handledare fyllde år i helgen som var och passade på att ge henne ett kort som blev mycket uppskattat :) Var ju tvungen att testa de nya fina magnoliapapperna jag köpte förra helgen!

Hittade endel skoj i Borås förra helgen, bla Magnolias alla nya fina vårpapper, är helt kär i dom! Köpte även en av de nya distresserna och jag är såld, måste nog införskaffa de andra också :)

Nu är det dags för fruktstund, sen blir det nog en film för barnen och slö i soffan för mig.. måste bli pigg!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Krya på dig!

Lyllos dig som fick va i Borås, jag har alltför långt dit. Vi brukar försöka komma förbi på semestern, men nu är det ett par år sen sist.

Superfint kort du gjort, den är så söt den där stämpeln.

Jag har mailat dig ;0)

2010-03-21 @ 09:20:55
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0