Max pyssel!

Det är inte bara jag som pysslar.. förra helgen gjorde Maxen ett pepparkakshus (med hjälp av pappa) och igår på Lucia dagen fick vi hem en ljusstake han gjort på dagis.. hihi..

Haft en så seg vecka, mycket plugg och enormt feta böcker som innehåller ord jag inte visste fanns. Men nu är det snart helg och imorrn ska Maxen o jag ska skoj hela dagen!

Röstningen från helgens CC på www.svenskscrapbooking.se börjar bli klar o jag kan säga att det är jämnt!! Mycket jämnt mellan så himla många fina bidrag!


98046-139

98046-140


98046-141

Kommentarer
Postat av: monica

huset äter jag gärna upp o ljuset tänder jag gärna...men boken får du behålla för dig själv :-D

2006-12-14 @ 21:53:11
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Maria

Hej tack för svaret! Jag är mycket för papperspyssel men är inte så inne i all scrapbooking. Jag antar att det är det som kallas för QK? Är det som en stans eller köper du bokstäverna utstansade och klara?

2006-12-15 @ 20:01:38
URL: http://www.emen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0