Maxens sida i nytt utförande..

Nu är Maxen´s sida klar i nytt utförande som uppdateras minst en gång i veckan.

www.familjenhogberg.se

Kika gärna in :)

På scrapfronten har de vart ganska lugnt sen jul.. var hos syster igår och fick scrappat lite :D

Annars har jag bara beställt mina 150 bling papper från bazill som ska vara till bröllopet!! För nu är det dags o sätta igång med detta så det blir klart innan bröllopet är över ;-)
Har även inhandlat stämpeln jag ville ha när jag var o Borås på Magnolia..så nu återstår bara embossinggrejorna..

men nu ska jag inte avslöja mer.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha.. Så du beställde bling papprena sen ;) Blir nog helbra tror jag!! =)

2006-12-29 @ 09:50:14
URL: http://jennek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0