Fullt upp..

Vart helt fullt upp denna veckan, då jag haft två eximinationsuppgifter att jobba med. Har lagt ner energi på att ta reda på sambandet mellan läs och räknesvårigheter, väldigt intressant!!

Så i tisdags höll jag tal..så skönt o ha det över, o extra kul då jag fick så bra betyg :)
Idag ska sista uppgiften vara inne, vilket var en utredande text om ämnet ovan. Så nu är den inne, men shit va lost man är när man inte läst på några år och helt plötsligt ska kunna skriva akademiskt.

Får bara säg taaaaack Amandapanda ;-) och Madeleine, utan er hade de aldirg vart så skoj som det faktiskt kan vara :)

Nu ska vi se om jag kan få ihop nåt till max faster Ulle.. :-)

I´ll be back!

Ett juligt papper jag tycker är såå snyggt..

98046-66


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0