Amor vincit omnia

98046-37

senaste lo´n..blev sådär..hyfsad.. på bilden är de lite färgskiftningar i det vita texten, menar den vita texten inte det, jag ska skall bli svenska lärare har inte råd o stava fel haha.. men det är iallafall att pennan inte torkat riktigt.

texten komemr från låten vi ska ha på vårt bröllop, den svenska versionen av from this moment on!

och amor vincit omnia betyder för dom som inte vet  KÄRLEKEN ÖVERVINNER ALLT

98046-36

Här var ett kort som jag skickade till en gammal vän som jag inte sett på evigheter som jag nu såg hade fått en söt liten tjeja :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Hej! Dig känner jag igen från jobbet (Panduro) som kund! Klurade ut att du och Monica var syskon för bara några dagar sedan... Vad mycket fint du gör! Jag tar och länkar till dig med en gång!

2006-09-24 @ 19:42:45
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Lovemeadowlands

Nice security code.
Does it work?

2007-12-21 @ 01:58:38
URL: http://lovemeadowlands.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0