Första egot ;-)

98046-279

Den här LO´n är den allra första jag gjort om mig själv. Har sammanlagt gjort runt 50 LO´sar kanske?*hummm* Men INGEN har vart på MIG. Så här kommer äntligen en! Detta är mitt bidrag till scrapaddicteds senaste tävling..

Igår var vi bjudna på middag hos ett par vänner till hos, så självklart var jag tvungen o scrappa ett kort. (se nedan)
Och så vill jag säga TAACK!! För en riktigt rolig kväll! Gissa om Max somnade gott vid 22.30 tiden ha ha..

idag har vi haft kalas här med släkten, så jag har blitt firad :-D TACK! alla för alla fina presenter! :-D Fick ännu ett jättefint kort av syrran *jihhaaaa* för att se de klicka här.

98046-280

Ha en skön valborg på er! Själv ska jag sätta ihop ett kort till sällskapet vi ska fira valborg med! :-D

kram!!

O Tusen tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar! :-D

Kommentarer
Postat av: monica

kul att vara lite "ego" ibland! blev jättebra =)
Kortet är ju bara för läckert, fåret är ju för gulligt! TACK för idag =)
*kram*

2007-04-29 @ 21:43:45
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Vilken stämningsfull LO och vilket gulligt tackkort!
Du gör alltid så mkt fint att kika på här inne =0)

2007-05-01 @ 07:56:02
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0