Underbart skön påsk!

98046-261

Den här asken gjorde jag till svärföräldrarna istället för ett köpt påskägg. I fanns lite lotter och godis.

Har haft en jätteskön påskhelg ( trots bara halva har gått just nu ).

Vi har tillbringat mesta tiden ute på hovshaga och haft det jätteskönt med sol och jättegod mat!

Så nu är man som min S säger.. "gyllenbrun" ( jag anser mer att jag liknar en kokt kräfta i ansiktet...)

I eftermiddag ska vi hälsa på en liten bebis, en liten Noel. Gjorde ett kort till honom för ett tag sen, finns att beskåda längre ner. Han ska också få en liten Frank Dandy pyjamas hihi..

Imorrn är det kalas igen! Mamma har fyllt år, så då kommer en uppladdning med diverse saker jag inte vågar lägga upp idag.

Ha en skön söndag! Själv ska jag nog dricka upp sista vinet som vi öppnade i torsdags. Har inte gjort annat än o sörplat vin känns det som..

Kommentarer
Postat av: monica

hehe du behöver ju inte lägga ut en massa pengar på att köpa stämplar ;-) super blev det, o mycket roligare än ett ägg!!!
*påskkram*

2007-04-08 @ 08:49:32
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Avkopplande och mysig helg låter det som. Läcker påskpresent dina svärföräldrar fick. Den blev uppskattad va? Kram

2007-04-08 @ 12:52:02
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Helena

Alltid lika fina saker som vanligt härinne :)
Ska bli spännande om man får se era bröllopskort hur de ser ut :)
Kram
Helena

Postat av: Hanna Johansson

Fint "påskägg" roligare än ett vanligt!! Är nyfiken på hur bröllopskorten ser ut! ;)

2007-04-09 @ 15:13:20
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0