5 aug - Heta Läppar och Jungfrubröst!

Haha.. igår när jag trodde det var ganska lugnt kom dom och hämtade mig till möhippa! En hel rad kom spatserande mot huset med filmkamera och andra kameror i högsta hugg!

Sen var det bara o följa order och klä på mig en fin utstyrsel, vet inte men enligt mig själv liknande jag nån sliskig spanjorska haha. Bild kommer senare (jag hann knappast fotografera själv). Så svarta spetsleggings och en röd oerhört LOJ klänning och illrött läppstift och givetvis slöja.

Jikes o de var bara början..

I stora drag under dagen fick jag ner på stan och "bjuda" på heta läppar och jungfrubröst (bild kommer), och kan säga att UTAN sprit i kroppen var detta ganska pinsamt.. hoho!

Sen blev de bowling, hann med två serier, tack o lov var det bara vi där nere! *peuh* men attans ni! Jag vann båda serierna!! Syster har du mitt resultat? S undrade om ni andra inte kunde gå efetrsom jag vann haha..

Sen var de picknick i strandbjörket med urgod mat och underbart väder, i samband med detta var jag tvungen att prångla ut ALLT godis jag fått vilket var MYCKET, men tro de eller ej jag lyckades nog bjuda alla i hela strandbjörket haha! Fick dock många lyckönskningar så nu i efetrhand var det kul men pinsamt just då!

Fick även måla ett självporträtt av min blivande *haha* O vet inte ritkigt men inte såg de ut som S iallafall!
Sen blev jag utfrågad om ALLT om S och mig som de då filmade och kan ana att det är katastrof o se sig själv på film sen. hihi..

Sen bar de av till ett SPA o där fick jag en helt fullkomligt underbar ansiktsbehandling, och efetr det bubblade vi allihopa i deras spa, och såklart bastade!

Därefter åker de fina kläderna på igen.. och jag hamnade på en båtsmannen och fick äta jättegott med mycket fin mat och superfin efterätt! Efter maten gick vi vidare ut på stan och drack alkoholfria fruktdrinkar. *tur tärnan min är gravid också slipper jag va ensam o beställa sånt* ;-)

Jag hade en helt underbar och oförglömlig dag igår och jag hade nog glömt hur kul det är att bara umgås med människor. Sista tiden har bara bestått av "måsten". Så det här var verkligen en underbar dag!

Så TUSEN TACK allihopa som var med! Ni är UNDERBARA! Jag insåg verkligen att jag har rätt sorts vänner, trots alla känner mig på helt olika sätt, och vid helt olika tidpunkter i livet. Haha bara vissa av er som drats med mig sen jag var liiten ;-)

Tusen Tack till min tärna Åsa som styrt upp allt! Du är GULD!!

/ Trött och halvsleten och måste göra 100 festblad, 50 kyrkblad och 100 tackkort helst idag

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en riktigt kul dag!
Finns inget värre än folk som försöker göra möhippan/svensexan till total förnedring. Det är ju så som de gjort för dig som det ska vara :)

2007-08-05 @ 17:29:34
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Vad kul att det uppskattades :-)
Imorgon kommer jag och hjälper dig att måla!

2007-08-06 @ 08:22:25
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: monica

kul att du uppskattade det och att du kände att det var "din" dag =)
*kram*

2007-08-06 @ 15:16:47
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Låter som du hade en kul möhippa och det är meningen att den dagen ska vara ett minne fö rlivet och det låter det som du haft. Perfekt väder var det onekerligen i lördags. Har du hunnit med all kort och papper du måste göra? Kan inte be någon annan göra dom åt dig så du får hjälp? Har haft en kanonbra helg men ett underbart bröllop, fest, fint väder och planerat dotterns 1-års kalas.
Hoppas du hinner få klart allt för nu närmar det sig din stora dag. Kramar

2007-08-06 @ 21:15:47
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Det verkar ha varit en toppendag! Lite av varje liksom! Ta hand om dig!
Kram Hanna

2007-08-06 @ 23:28:57
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tihi det lät skoj :) Jag har ju sett bildbevis oxå :P
Ses ikväll :)

2007-08-08 @ 12:34:31
URL: http://jennek.blogg.se
Postat av: Steffenmariann

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 09:30:18
URL: http://steffenmariann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0