15 dec- lite allt möjligt

98046-464

Årets julpresenter till Max dagis. Börjar få idétorka nu när de förra året fick tändsticksaskar och vid annat tillfälle fått scrappade påsar med kola i så fick det iår bli en flaska glögg och ett flaskkort.

Den här fick vi ge bort lite tidigare eftersom dagisfröken gick på ledigt för hon ska ha bäbis samtidigt som mig :) *tänk om man ändå kunde få vara ledig tills dess*

Det var iallafall mycket uppskattat! *kul*

98046-466


98046-465

Eftersom alla släktingar och bekanta inte bor här i närheten har vi forslat iväg de julklapparna, hade inte ork att göra något kort så det blev en enkel etikett so mnu sitter fast på paketen.

Förövrigt har jag kommit fram till att det kommer bli en tung jul och nyår med lilleboo i magen. Stor som en flodhäst, trött som en zebra och ibland ont som en giraff! Men bara de klarar sig 17 dagar till så är jag SÅ glad! Vill ha januari NU!!


Vad lost man är, inte så jättelängesen Max var nyfödd, bara 2,5år sen ÄNDÅ har jag totalt glömt bort vad man behöver ha hemma tills bäbis kommer hihi..


Kommentarer
Postat av: Linda

Finfint! :) Jag tänkte att jag också ska göra egna etiketter till julklapparna, kanske vore bra att börja med det snart?! ;)
Hihi...man behöver inte sååå mycket egentligen men det är ju rätt kul att shoppa ;D Vi får diskutera detta på msn sen *s*

2007-12-15 @ 15:43:59
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Marit

Det var en fin flasketikett!

Nåt emot att iden lånas ;-)

Ska berätta mer om min manick i bloggen sen. Har ett litet projekt att avsluta med den först =)

Kram

2007-12-15 @ 21:53:35
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0