27 dec- Julen är över

98046-482

Vart på många julfirande iår, och fick för mig att till ett sällskap vi var bjudna till göra en kruka i modell större än jag testat tidigare! Urskoj att göra faktiskt!

98046-481

98046-480

Fick även för mig att jag skulle göra en kruka till min svärmor som fyllde 60 år på julafton! GRATTIS!!!!! Eftersom vi inte kunde vara med att fira uppe i Sthlm så tyckte jag dte var passande med en liten present innan födelsedagen..

Har annars haft en kanonjul med massa mat, fina paket och gott sällskap! Och visst pustar jag ut lite nu när julafton är över och lilleboo fortfarande är kvar i magen!
Kommer dock gå som på nålar tills det är nyårsafton..jag vill verkligen inte att det ska sätta igång innan.. inte nu! Inte nu när jag bara har några dagar kvar till det nya året.

Det känns som om det faktiskt skulle kunna sätta igång närsomhelst, (förmodligen för jag är rädd att det SKA komma igång innan nyår).. så from nu och till nyår kommer jag befinna mig i soffan som en strandad val ungefär.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har flera gånger funderat på att scrappa krukor, men aldrig tagit mig tid...tack för inspirationen! :) Jättefina! Och såå mycket roligare att ge bort också.
5 dagar kvar...soffläge och så får du ha en liten pling-klocka bredvid dig så du kan vara sådär extremt jobbigt och ringa i den HELA tiden så Stefan kan passa upp på dig ;D

2007-12-27 @ 10:58:27
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

härliga krukor!!! förstår om de blev uppskattade =)
nice bild på dig själv du lagt in!
*kram*

2007-12-28 @ 18:40:49
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Jessica

Vilken fiffig ideé att scrappa blommkrukorna . hur har du fäst pappret?

2008-01-01 @ 14:14:39
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Vemundmaryam

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-05-06 @ 10:09:07
URL: http://vemundmaryam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0