Beställningskort

Fick en beställning på 3 kort, varav två blev klara nu i helgen!

Ett examens kort och ett 30 års kort till en kille.

Längesen jag gjorde nåt kort nu kändes det som.. vart så äckligt mycket i skolan nu, känns som jag vart där dygnet runt. Tillochmed fått ont i axlarna av att bära runt på min bärbara datorn hela dagarna däruppe på universitetet..

Och nu i helgen är det tentaplugg som gäller..blä.. men snart är terminen slut! snart!

Är förresten webdesigner åt ett företag jag GÄRNA gör lite reklam för. www.spaforum.se gå gärna in o kika, man blir sjuuk av längtan till en spaanläggning. En sån SKA vi ha i vårt hus när vi köper ett ;-) Det ska iallafall finnas plats att sätta in ett..

Fick en liten leverans idag som jag beställt från easer, (beställde ihop med syrran) så nu kom en tag till min qk (jippi!) och EZ foam till min fina bröllopsstämpel och ett akrylblock så jag kan få stämpeln riktigt fin. Tackar för leveransen syster!

Håller på med en hel del DT.scrapp just nu, då vi blivit sponsrade med stämplar. Resultat finns att se inom kort på www.svenskscrapbooking.se/designteam

Korten är liftade från Leamon och nån på scrappiz (så dålig på skriva när jag sparar ner mina favvisar)

98046-166

98046-165

Kommentarer
Postat av: monica

najs kort!!! blir nog uppskattade!

2007-01-13 @ 20:09:54
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Marie

Jättefina kort!

2007-01-14 @ 17:25:56
URL: http://www.gladers.net
Postat av: Pearlgirl

Vad spännande! Jag förstår inte hur du bara hinner att vara webdesigner också =) FIna kort också förresten!

2007-01-15 @ 08:50:40
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilka snygga kort du gjort och dom kommer bli så uppskattade. Kul att du fått lite beställningar och du få ju göra det du hinner nu när du pluggar för det tar ju lite tid att scrappa...

2007-01-17 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0