11 Juli - Nedräkning..hur ska detta gå?

98046-333

5 dagar tills vi ska få lyssna på lilla hjärtat på "bäse" som Max säger :-D LÄNGTAR!!

11 dagar till vår semester börjar! LÄNGTAR! :-)

20 dagar tills vi får tillträde till vårt hus! LÄNGTAR!

30 dagar tills vi ska få se bäse på UL! LÄNGTAR!!

38 dagar tills vi blir man och fru! LÄNGTAR!!! :-D

40 dagar tills vi åker på honeymoon till Italien 2 veckor! LÄNGTAR!!

Varför går tiden så sakta??


Satt här och läste igenom bröllopstal från far till dotter som hålls under bröllopsmiddagen.
Jag vet att min far är väldigt nervös inför att hålla detta tal.. hihi.. men som nu satt jag bara och läste lite tal allmänt som folk hållt och hittade såå många vackra från far till dotter så jag blir helt rörd här framför datorn.

Hur ska detta gå på bröllopsmiddagen när min egen far håller tal? Om jag blir rörd av att läsa nåt på datorn?






Kommentarer
Postat av: monica

härligt med nedräkning...du (NI) har ju massor att se fram emot =)

2007-07-11 @ 18:54:09
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Myamia

Oj vad det händer grejor! Lycka till med allt! Kram Maria

2007-07-12 @ 00:05:32
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Du har ju massa roligt att se fram emot :-) Idag sprang jag på ett par skor jag ska ha till bröllopet, jippie! =) Så nu är det avklarat.
Ha en bra dag!
Kram!

2007-07-12 @ 15:37:07
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: marie

Vilken härlig sommar ni har framför er.(Den som är kvar)

2007-07-12 @ 22:45:32
Postat av: marie

Vilken härlig sommar ni har framför er.(Den som är kvar)

2007-07-12 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0