20 Juni - Tårtan beställd!

98046-327

Då jag mest jobbar just nu och inspirationen fortfarande är på sparlåga får de bli lite uppdatering av annat som händer sålänge ;-)

Har efter vart runt på ett par konditorier beställt tårtan till bröllopet! De kunde göra den precis som jag ville ha den så det blir nog kanon det här! Nu återstår bara att beställa den här caketoppern som vi tycker om. :-) Vet inte men jag är sådär anti de där vanliga plastiga gubbarna som liknar nåt man dragit fram ur dockskåpen.

Vill ha STILRENT!

Igår var det dagisfest med sång och grillning och fiskedamm. Och X i taket! Max var med och sjöng! Ska försöka ta mig tid att scrappa ihop nåt till dagisfröknarna innan det blir sommardagis om en vecka.

Linda då, varför åka iväg nu jag behöver scrapinspiration!! ;-)

En bild nedan på min lille grabb när han skulle på dagisfesten. :-D

image328

Kommentarer
Postat av: Pearlgirl

Hoppas de nu gör tårtan som du vill ha den!
Glad midsommar!

2007-06-21 @ 08:23:25
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh-hittade Din otroligt härliga skaparsida först idag! Bara badar i alla insperationer som Du delar med Dig av! Häftigt att se- för så många kort som Du skapat går i precis den stil som jag har =)
Det är inte så att Du letar efter en brevvän eller msn-vän med scrapintresse? ;o)
Ha en underbar dag!
Massor av Kramar Lisa!

2007-06-21 @ 13:19:34
Postat av: Penni

Lisa: Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg!!! :-D
Man letar väl alltid efter nya vänner? ;-) adda mig gärna på [email protected]
kram!

2007-06-22 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0