3 Juni- Liten bebis..

98046-312

Idag ska vi åka och hälsa på en gammal kompis till mig som fick en liten Ellie för typ tre veckor sen. Så ska man dit och få lukta lite bebis ;-)
Passade på att testa hänglarna som kom i veckan! Inte hunnit med det än!

Är inne på en andra penicillin kur nu, så fort de släppte i bihålerna satte det sig i öronen och jag har nog aldirg haft så ont som jag haft senaste dagarna, usch! Inte vart sugen på nåt scrap alls.. :-(

Då vi hade middag hemma i fredags för vår toastmadame, toastmaster med respektive och tärna för att informera diverse saker, vill jag passa på att tacka er för en jätttrevlig kväll!! *vet att ett par av er kikar in ibland*

Sista tentan den kommande veckan sen är det sommarlov!!


Kommentarer
Postat av: monica

jättehärligt kort!!! kul o få med vikt o längd oxå!

2007-06-03 @ 13:43:32
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Vad fin stämpeln var! Jag väntar fortfarande på mina...........hoppas de dyker upp snart.
Tack för en jättetrevlig och god middag i fredags! Jag hade riktigt roligt =)

2007-06-04 @ 08:26:30
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Skönt att du snart får sommarlov! Låter inget vidare med din pencillinkur och jag hoppas att den hjälper nu så du slipper vara sjuk. Det har du ju inte tid med när du ska ha sommarlov. Krya på dig!

2007-06-04 @ 22:17:41
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0