Finally..

98046-247

Den här LO´n har legat ofärdig sen jag var på träff i Borås. Har inte vetat vilka kort jag ska ha, vilka blommor eller nåt. Men idag fick jag för mig att jag visste hur den skulle se ut.

Att rubriken heter "maxat!!" är mest för både min son och den andre lille pojken heter Max.  Dom träffades ganska ofta innan men inte längre så jag vet egentligen inte varför jag valde dessa kort överhuvudtaget.

Tror iallafall jag ska skriva dit på den nedre delen " två små maxar" får se.. eftersom den inte vart klar på några månader är det ju ingen panik att göra den helt klart heller.. haha vad trist det lät!

Se om jag orkar skapa nåt mer idag.. senaste 5 veckorna har jag haft förkylning på förkylning som inneburit feber och enormt rosslig hals + 2 veckors influensa och nu igår fick jag diagnos bihåleinflammation så en rejäl peniccilinkur går jag på nu, dessvärre har den inte börjat verka än, men biverkningarna har kommit. Man mår illa utav hellskotta! * tänker på de stackare som mår illa en hel graviditet*


Imorrn ska jag ha liten scrapkurs med angie, så nu ska jag se till o dra ner henne i det underbara träsket.. hihi :-)


Ha en skön helg alla! Det ska jag ha, ska passa på att grilla för första gången iår ikväll tänkte jag! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad fin denna var. Jättesnyggt.
/Helena

Postat av: monica

ja du...vem var det som visade upplägget ;-)?? Det är stark liftvarning på den här!

2007-03-16 @ 17:26:26
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Jättefin! Gillar alla blommorna runt, det gav en fin inramning av fotot!

2007-03-17 @ 07:36:31
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0