Härliga fredag!

Kan det blir bättre?

Det är fredag, solen skiner, man kan sitta på balkongen i linne och shorts ( har 25 grader där nu )

Har fått ihop en ny LO som jag blev ganska nöjd med, kan tyvärr inte visa upp den än eftersom det var en utmaning som inte fick visas innan de utsett vinnare, så nu kan jag bara hålla tummarna!

Imorrn ska jag till magnolia!! ska bli HÄRLIGT!! ;-) sen ska jag försöka få ordning på min "scraphörna" som består av en graderob.. hehe. tänkte iallafall botanisera väl i graderoben framöver, så det blir ikea på vägen hem från magnolia o köpa inredning till min scrapgarderob. + vi tänkte köra förbi Lager157 på vägen me..

Sen på kvällen ska vi grilla här hemma!! Ska bli härligt!

Återkommer med bild på min fina scrapgarderob ;-)

kram o ha en underbar helg! de ska jag ha! :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du hunnit med allt du planerat idag? Det lät som det var en hel del men ni körde kanske iväg tidigt i morse. Hoppas du haft en bra dag. Kram

2007-03-24 @ 21:45:44
Postat av: Steffenjessica

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2008-09-03 @ 12:16:53
URL: http://steffenjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0