" tagen "

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då kör vi!

1. Har aldrig haft gröna fingrar och kommer aldrig få. Har börjat acceptera att även kaktusar dör i mitt hem. Enda blomman som funkar är orkideé konstigt nog?

2. Har ALDRIG lyckats lära mig hantera en kopieringsmaskin, TROTS jag vart tvungen att använda de på alla jobb jag haft ( och det är fler än 3 jobb..)

3.  Har nog fötts med ett mirakel till kropp, då jag kan äta precis vad som helst och hur mycket som helst utan att gå upp i vikt och alla graviditetskilona rasade utan att behöva kämpa en sekund och tur är väl det sån gottegris som jag är!

4.  Är egentligen en total datanörd som älskar att sitta och knåpa med grejor på datorn som folk tröttnat på för länge sen.

5. Hjärtat slår alltid ett extra slag då jag kör/ åker förbi en ishall..

6. Har nåt konstigt beteénde att jag måste hinna till närmaste väglyse innan en bil får köra om mig. weird!?


Kommentarer
Postat av: monica

haha...känner igen det mesta! o det där sista...det finns visst mer liknande idéer du har för dig ;-)

2007-03-07 @ 16:08:11
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihi, du skulle varit med på den kursen vi fick här på jobbet om hur man använder kopiatorn. DÅ skulle du garanterat ha lärt dig det :-)

2007-03-08 @ 11:10:47
URL: http://pearlgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0