Scrapträff i Risinge!

Då var den så mycket efterlängtade scraphelgen över.. och här sitter man trött som en åsna och har ångest över att det redan är måndag imorrn.

Det har vart en jättekul helg med massa andra lika galna och scraptokiga människor som mig. Så trevligt sällskap och mycket god mat och kul tävlingar! Tack Anne!!

Jag har vart hes som en gnu hela helgen så jag knappt kunnat öppna munnen med rädsla av att jag tappat rösten helt..men än håller den iallafall ;-)

Först ut kommer ett av mina senaste alster jag fick till idag.. min FAVORIT. Kan erkänna att jag faktiskt blev väldigt nöjd med denna LO, lite kul eftersom det var fler som verkade tycka den var fin och röstade på den, tillräckligt mycket för jag skulle vinna 1:a pris! :-D Tack!

98046-300


Nästa LO blev jag också ganska nöjd med. Kanske just för att stjärnpappret matchande Max tröja på fotot så bra ;-) Sen har ju jag nån konstigt förmåga att på scrapträffar bara scrappa i rött svart o vitt.. hehe..

Tyvärr ingen vinst denna gången!

98046-304

Den här var en svår skiss tyckte jag.. är inte så nöjd med hur LO:n utformades utan jag kommer nog arbeta till den lite när jag hittat var "felet" ligger.. Ingen vinst här heller då. hehe...
98046-303

Och så var det tillbaka, rött vitt och mörkblått denna gången. Återigen fastnade jag vid sonens tröja. ;-) Älskar det här kortet på mina pojkar, det får mig att tänka efetr hur lycklig jag är. :-D

Tyvärr ingen vinst här heller. :(

98046-302

Den här LO:n blev till efter alla tävlingar då jag bara var tvungen o rensa huvudet ur alla "måsten" från skisserna.  Älskar även den här bilden då jag precis kan se och nästan höra hur han låter med sitt "Hejåå".  De stora blommorna är chipboard som jag klippt ut i annat papper. :-)

98046-301

Bara just för jag ville scrappa på nåt annat än Max, så tog jag tillfället i akt att scrappa om mig själv. (menar hur ofta händer det?) Blev nöjd med den här, då jag tycker om såhär enkla LO just nu, är nog insnöad på det känns det som. Sen tycker jag ju om min blivande titel ;-) Fru Högberg!

Tyvärr ingen tävling på denna..
98046-299

En LO till som jag blev nöjd med, tyckte om skissen redan när vi fick den. Tycker om kortet på moster och Max.

Tyvärr ingen vinst denna gången..
98046-298

Mycket svarta och vita LO ser jag nu.. hihi. Ännu här ett favorit kort. Jag kan nog inte scrappa halvtaskiga kort,vill ha klockrena so mbetyder nåt!

Inte här heller blev de vinst.
98046-297

Sista bidraget som jag arbetade med nu idag. En underbar bild på Max tjej Alice. Lilla tösen är så otroligt söt *vill ha en sån sen*
Är nöjd med färgerna och tycker ja fick till fina blommor.

Med denna fick jag första pris!!! *tack alice* hihi.. ;-)
98046-296

Slutligen blev det några LO jag hann med. Otroligt många tyckte jag! Men oj vad kul att hinna med så mycket!

Vann då sammanlagt två tävlingar och är supernöjd över att bli framröstad i tävlingarna! *tusen tack*

Ska erkänna att det var så OTROLIGT mycket fina bidrag med i tävlingarna så de kändes som man inte hade en suck!

Lite mer bilder från träffen kommer inom kort :-D

Hann även med ett morsdags kort, men de lägger jag inte ut än eftersom kära mor kanske är här inne innan mors dag ;-)

Kommentarer
Postat av: monica

ja jisses så mycket du hann med!!! o fint var det oxå =)
Fortfarande ingen träff utan vinst, vi fortsätter på den linjen va?? ;-)

2007-05-20 @ 20:26:00
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Helena

Tack, för trevligt sällskap o lånet av torr chalksen :)
Grattis igen till fina vinster :)
/Helena

Postat av: Malin

Åååå..du är såå otroligt duktig!!! Kul att du vann med Alice ;-)

2007-05-21 @ 12:58:08
Postat av: myamia

Wow så mycket fint, vad duktig du är! maria

2007-05-21 @ 22:52:46
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: asamia/Åsa

Jösses så många du hunnit med! Jättefina...gillar den med blommor runt fotot - det ger så fin effekt!
Pennorna du undrade över, är ProMarker pennor som jag köpte av Rena Rama verkstan - länk finns i min blogg.De är underbara att måla med, flyter ihop när de torkar - så man inte ser pennstrecken.

2007-05-22 @ 07:53:19
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Ja, ni satt ju inte och rullade tummarna i helgen direkt! Så mycket snyggt du fick ihop! Sidan om blivande fru Högberg är ju helt underbar!

2007-05-22 @ 19:47:06
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Pearlgirl

Så mycket fint du hann med i söndags också!! Jag sa ju att du skulle kamma hem en vinst =)
Jag gillar det kortet på dina två killar, helt underbart kort att scrappa ju :-)

2007-05-23 @ 08:31:53
URL: http://pearlgirl.blogg.se
Postat av: Jeta

Ohhh vad du har jobbat på i helgen!!Jättefina blev dem tycker jättemycket om blivande fru Högberg :-) Åter igen DU ÄR BÄST! Kram/jeta

2007-05-23 @ 18:25:52
Postat av: Jennifer

oo shiises va mkt du hann med!! och urläckra allihopa!! Trodde väl du skulle vinna nåt ;) Grattis! Så fina färger på den första med Max... :)

2007-05-23 @ 20:26:29
URL: http://jennek.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Nämen herrejisses va många härliga LO´s du gjort!!!!!! *stirrar*
Helt otroligt fina allesammans!
"Älskade grabb" är min absoluta favorit!
Tack för inspirationen!! =)
Kram Petra

2007-05-23 @ 21:54:35
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Så mycket fina kort och LO´s du hann med i helgen. Kul att du visar upp dom då jag inte hann runt och kika på vad du gjort. Snygga och inspirerande ska du veta. Kram

2007-05-24 @ 17:56:31
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: mamma

det var ju tur att du inte la ut mors dagskortet eftersom jag kikade in. HA HA

2007-05-25 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0