18 Nov- tröttare än tröttast

98046-427

98046-428

98046-429

Glömde visst ladda upp den här förra helgen. Syster fick även en flaska skumpa som jag gjort om lite.. :-)

Idag är jag tröttare än tröttast! Hjälpte exgrannarna att flytta igår, o jag kan väl knappast klaga på att det var tungt eftersom jag med både stor mage, lågt blodtryck och foglossning inte kunde göra så mycket mer än att dirigera.. haha..

Börjar bli trött på att vara gravid nu.. kan inte längre sova mer än en timme i sträck pga av mitt låga blodtryck, kan bara andas om jag sitter lutad framåt. (inte skönt o sova så) Så för första gången i denna graviditeten hoppas jag att bebis inte vill stanna längre än beräknat i magen. Då har jag nog redan slutat andas!

98046-431

Min underbara kärlek 98046-430 blev så fin hos frissan häromdagen... jisses snart kommer det en lilleboo.. lilla Tiger när blev du så stor??

Kommentarer
Postat av: monica

snygg frilla!!! o skumpan står så fint här hemma, får ta den vid ett bra tillfälle ;-)

2007-11-18 @ 11:33:51
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken härlig bild på er son. Snacka om att han smilar upp sig riktigt inför fotografen. Ett charmtroll! Kramar

2007-11-18 @ 23:18:16
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Lilo

Vilket gulligt foto på sonen!=) Jätteläcker flaska också!

2007-11-19 @ 11:11:13
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0