29 Nov- mer pysslande

98046-440


98046-439

Såhär ser väggen ut i lekrummet just nu. Det är två olika grå nyanser + en silverrand. Svårt o fota just den väggen! Meningen är att det ska stå en grå bäddsoffa mot den väggen sen som kommer bli läshörna. Men även ett rum för gäster att sova i. Men som sagt MEST för lek och bus!! :-D

98046-442

På  den bruna stjärnan "i mitten" ska jag sedan skriva dit lilleboo´s namn..


98046-441

Sen har lilleboo ÄNTLIGEN fått sina stjärnor.. haha va jag krabbat! I onödan! Ser fortfarande lite weird ut pga av att till vänster ska det upp en vägg i helgen och till vänster ska väggen målas vit. Sen ska ju givetvis HELA fönstrena vara vita, inte så hemskt äckligt bruna som det innersta är på bilden. Lister ska dit..men som sagt ÄNTLIGEN sitter CHOKLAD och MENTOL stjärnorna på väggen! *me love*

98046-438

För en vecka sen tog de dagisbilder på dagis! Blev riktigt bra! Nuförtiden ska han mest storflina på kort så jag blev förvånad när han bara smålog lite.. hihi..

Tenta i matematik imorrn, fy sjuttan! Måste gå o plugga!

Kommentarer
Postat av: monica

nä nu MÅSTE jag snart komma o kolla in allt nytt ni gjort!!! Gillade "leka" mkt...
Vilken liten goding han är "storebror" Max!
*kram*

2007-11-29 @ 18:40:02
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Malin

åååhh vad söt han är på kortet Max. Önskar att Alices dagis också fått ta enskilda kort. Blec bara ett gruppkort

2007-11-29 @ 19:04:20
Postat av: Camilla Ivarsson

Börjar bli en riktigt stor kille ser jag. Tjusigt kort på honom och så roligt att ha! Kram

2007-11-29 @ 22:32:24
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Annacarin

Hej! Hoppas allt är bra! Vad fint ni får det i huset, blir riktigt avundsjuk. (Lite avis på bebismagen också måste jag erkänna...) Kram på dig!

2007-11-29 @ 22:35:20
Postat av: Michaelsara

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-17 @ 13:45:10
URL: http://michaelsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0