13 okt- scrap på sparlåga

98046-390


98046-391
Kanske kan den här bilden på vårt kök tagen igår kväll säga LITE om varför det inte blivit så mycket scrap på sistone? Hehe..

Idag ser det bättre ut aillafall! Igår kväll målade vi klart alla väggar här på nedervåningen och bilden överst visar vårt humm OBEFINTLIGA kök just nu!

Idag är halva golvet lagt här nere, oljad ek utan trösklar och "antares" klinker i hallen. Imorrn ska det färdigställas och på mån. tisdag står köket klart. Ska bli underbart! :-)

Min underbara man fulade sig när jag tog fram kameran igår.. det syns ju iallafall att vi inte har trist när vi jobbar ;-)

Så håll ut! Snart kommer massa scrapalster! Är sugen så jag snart spricker!! Och väntar på o få hem de första 700 bilderna sen bröllopet och vår resa! :-D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeta

hehe ja ni verkar ha roligt tillsammans! tur det! Lycka till nu med reste ni har kvar! Kram/Arijeta

2007-10-14 @ 07:52:33
Postat av: Malin

Nämen!! Är det inte liite onödigt att göra något åt det köket..det är ju fint som det är ;-) Hade varit lite orginellt iallafall....Ser fram emot att komma och kolla på ert nya kök....och resten av huset också ;-)

2007-10-14 @ 13:00:00
Postat av: Linda

Och jag har ju också beställt en massa kort...så nu kan vi snart inte gå och hålla på den där scrapdagen längre ;) Scrap, varm choklad och så skickar vi ut män + barn!!! ;D

2007-10-14 @ 17:07:19
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: monica

ser fram emot att se resultatet av allt ert arbete!

2007-10-14 @ 17:10:18
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Kul att se er renovering och jag ser fram emot resultatet. Det var många bilder du väntar och jag hoppas de kommer snart. Kramar

2007-10-14 @ 21:46:38
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Gustavmerethe

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2009-03-17 @ 10:10:19
URL: http://gustavmerethe.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0