30 okt- kommer kommer..

98046-398

Idag var vi ute och letade "bask" (mask) i skogen här vid huset.. bor ju numera ett stenkast från pulkabacke och skog :-D
Dock tyckte Max "basken" var "äckig" och sprang därifrån och snubblade i en djup vattenpöl och gjorde platt fall ner i leran, så kul var den skogsvisiten! Vi fick gå hem med dyblöt och brunkladdig Max. Haha..

Kommer snart uppdatering med lite nytt altered jag fått ihop! Dock är det perosner ifråga som ska få detta som ibland är här inne så har inte bestämt mig för om jag ska chansa o slänga upp att.. ;-)

Har fått lite nytt färlagt idag med, syster var här och fick mig att plocka fram mina akvareller på kaka igen ( ratade dom för typ ett halvår sen) det var riktigt kul!

Återkommer inom kort med lite nytt ;-)

Förresten..hur känns foglossning? Kan det jämföras med att de känns som ett gigantiskt lejon tar en tugga i halva skinkan på en? Då tror jag fått en första graviditetskrämpa!! Vecka 29 nu..går framåt!! :-D *glad*

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Mina foglossningar var smärtsamma och det strålade ner i benet men det är olika hur det känns så det är inte omöjligt att det är det du har. Härligt att det går framåt med veckorna och att lillebror stannar kvar i magen. Kul bild på Max och han verkar väldigt intresserad av vattnet. =) Kramar

2007-10-31 @ 22:05:51
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0