8 okt- Mammaledig!

98046-385

98046-38898046-387






































98046-386

Jo så blev det. Efter allt krångel hit och dit fick jag hoppa av kursen och vara mammaledig med Max. Kommer vara hemma en månad, sen läsa en kurs på 4 veckor sen vara hemma med Max igen ända tills bebis kommer.

ALLT detta bara för krångel med sjukskrivningar och för att jag vill behålla min SGI till bebisen..

Med vår otroligt TROTSIGA Max är det dock ett heltidsjobb att sysselsätta han hela dagarna. Hur länge trotsar dom?? Nu har han hållt på ett halvår! Säger " NEEEEJ" till ALLT oavsett om han egentligen vill det eller inte. Allt är tvärtemot. Usch man kan bli så trött!

SÅÅ skönt är iallafall att hela nedervåningen på vårt hus är klart om 1,5 vecka.. ska bli gott! Då kanske man kan göra klart övervåningen så min scraphörna bli klar så man får ro o sätta sig där snart ;-)

kram kram till alla som orkar följa mitt uppochnervända liv just nu. Vecka 26 med bebis nu! Hoppet ökar!! :-D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilka fina bilder! Tråkigt att du var tvungen att bli sjuksriven... det är som jag alltid sagt att som student har man inte tillåtelse att vara sjuk!

2007-10-08 @ 18:47:35
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: monica

underbara bilder!!! Trots??? vänta tills han blir 3 ;-)
*kraaam*

2007-10-08 @ 21:12:38
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Veronica

Helt underbara bilder! Lyser verkligen kärlek mellan mor & barn. Håller tummarna krampaktigt för bebis... & för er, såklart. *bamsekramar*

2007-10-08 @ 22:13:41
Postat av: myamia

Så skönt att höra att allt är ok med magen! Fina foton på er, gillar hjärtat på magen! Kram Maria

2007-10-09 @ 00:00:10
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Linda

Hehe...säger som din syster...och tillägger med "vänta tills han blir fyra"!!!!! ;D
Urfina bilder! Har också tänkt ta såna "hjärtan-bilder" men jag är glad att jag kommer ihåg att fota magen varje vecka *s*

2007-10-09 @ 18:47:31
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Vilka fina bilder! Hoppas allt ska gå bra nu!
Kram Hanna

2007-10-09 @ 22:20:07
Postat av: Carin

Barn har olika sortes trots. 2års trots, 3års trots och värst tycker jag är 5års trotsen. (jag jobbar på förskola) Det gäller att sätta gränser och vara bestämd, ha regler och följa dom! :) Va trotsig tillbaka vettja ;)

2007-10-10 @ 11:27:42
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0