16 sep- Har en liten hemlighet

image362

Nu har jag vart hemma ett par dagar och det känns bra. Är väl fortfarande livrädd för att gå nåt längre än nödvändigaste sakerna hemma osv..men det tar sig. Musklerna som fortfarande är helt obefintliga borde snart göra sig påminda om att de finns.

Jag kommer nog vara rädd och orolig ända tills bebis är ute allt pga av detta. Är nu sjukskriven 2 veckor till en början, sen får vi se hur det går.

*** HEMLIGHET***

Just för detta som hänt med vattenavgången såhär tidigt och det var på väg att gå åt skogen riktigt så bestämde vi oss för att vi skulle ta reda på vad det var som väntade därinne i magen. I normala fall som med Max tog vi inte reda på detta pga av att vi ville ha spänningen. Nu är spänningen knappast i fokus på vilket kön det är utan närmare bestämt om allt går bra. Blir ju förmodligen en bebis 2007 istället för 2008. Sålänge allt går bra spelar inget annat någon roll!

Så nu VET vi vad vi väntar.. o Max vet ;-) Kommer inom kort avslöja vad det är vi väntar..först vill vi njuta med närmaste släkten med vad det är som kommas skall. :-D

Bild tagen ikväll, går in i vecka 23 på tisdag..nån som gissar på vad jag har i magen? ;-)

************************************

Tusen tack syster för all shopping åt mig i götet! Kunde ju inte följa med för allt krångel nu...trist men sant. Men jag fick så mkt fina grejor hem ändå. HELNÖJD! *bra  o ha syster med samma smak*

image363

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin mage. Jag tror det är en liten tjej. Vad fin papper du köpt. Vill oxå ha. Sköt om er.

2007-09-16 @ 18:23:49
Postat av: monica

härlig bild! snygg bakgrund *asg*
Jag hade visst både rätt o fel vad gäller er lilla hemlis ;-) Hoppas allt går bra nu, och att det blir en -08!
Tur att du blev nöjd med dina saker, alltid svårt att handla till andra...
*kram*

2007-09-16 @ 19:51:47
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Hihi...vi har nog också samma smak...för de papprena kom jag också hem med...plus en hel hög till som du vet ;)
Fiiiin mage!!!

2007-09-16 @ 19:55:12
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Skönt att se att du är uppe på benen och vilken fin mage du har. Det var så kul att gå på mässan och det var kul att syster din handlade endel åt dig. Blev en hel del för mig med och nu vill jag göra flera ark men jag vet inte var jag ska börja. Ska nog sätta igång med lite julkort. Vila mycket nu och ta det lugnt så håller jag tummarna att er lilla (jag tror det är en tjej) bebis stannar i magen flera veckor till. Kramar

2007-09-16 @ 21:11:03
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Ellionora föddes i v.28 eller som det var precis 27+3. Håller tummarna för att er bebis inte kommer då utan stannar ett par veckor till. Alltid skönt om ni kan slippa sjukhuset längre än nödvändigt men skönt att det finns om det behövs. Kramar

2007-09-16 @ 21:32:47
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Ellinor

Så skönt att du är hemma igen! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!
Ja, just det ja, tjej gissar jag på =)

2007-09-17 @ 11:13:49
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: sari

skönt att du är hemma och tar det lugnt!! Ta hand om dig o bebben i magen!!!

2007-09-17 @ 17:24:21
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/
Postat av: Mailn

Ojojoj...magen har växt rejält ser jag och det är en liten flicka du har därinne...det är jag stensäker på ;-)

2007-09-17 @ 17:43:20
Postat av: Sveinella

Thanks for the information

2009-08-19 @ 07:53:20
URL: http://sveinella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0