25 sep- effektiv vilodag!

98046-377

98046-378

98046-379

Idag har varit en vilodag för o ta igen mig sen igår då jag var ute och gick länge. Det behövdes, både dagen igår och vilodagen idag! O mer passande än ösregn på en vilodag kan det ju inte bli.

Så idag satte jag fart med tack korten till bröllopet så de kommer ut. Och jo jag blev nästintill klar KONSTIGT nog. Det var trots allt 70 stycken som skulle göras, hade väntat mig detta skulle ta mig minst 2 veckor haha..

Så nära detta var klart belönade jag mig själv med att göra ett kort jag tänkt göra sen vi kom hem från bröllopsresan! Träffade på ett så trevligt par därnere som vi pratade mycket med och de tyckte det var så synd att de inte hade tidning så de kunde se vår bröllopsbild. Så därav gjorde jag ett kort och tackade för trevligt sällskap + satte dit en bild då. :-)

( var tvungen o sudda ut vad vi skrev eftersom detta är personligt och avslöjar både de ena och andra om vad som finns i min mage) ;-)




Kommentarer
Postat av: monica

du jobbar hårt på din vilodag ;-)
Helt underbart kort!!!
*kram*

2007-09-25 @ 16:21:03
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefint kort!!! :)

2007-09-25 @ 18:56:13
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Annacarin

Hej gumman! Vilka fina bröllopskort! Vet du, jag gissar på att det ligger en liten tjej i din mage... =) Förresten, vad har du för msn? Jag har min gamla vanliga hotmail (tror jag haft den i sju år...); [email protected]. Kramar!

2007-09-25 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0