20 April- Helgens träffalster!

Får börja med att TACKA Landstoken för en väldigt skoj scrapträff ute i Rottne!! En kul träff med mycket folk, trevligt prat, god mat och ja, allt var kanon! :)

Här kommer dagens alster..

98046-675
En LO efter temat Vänskap. O vinst var de här med denna, jihoo!!  :) o... grabben på bilden är ju finaste Zac ♥

98046-670
Denna LO var efter en skiss. o yeah.. vinst var de här :-D, jihoooo!!  Fotot är på sötaste Max och mormor

98046-673
Ett grattiskort gjort efter skiss o en vinst var de här :)

Sen hade jag ett kort till..men det kan jag inte visa än eftersom det är till en viss konfirmand som möjligen kanske kan kika in här.. ;) Såde kommer efter konfirmationen helt enkelt ;)

Gårdagens alster..

98046-671
En LO efter en skiss. Fick en vinst på denna också :) Märks de att jag gillar grönt? hihi.. bilden är en UL bild på Zac

98046-668
En LO efter en bild man skulle inspireras av. Erhumm jo fick pris här också! ;) Bilden är på nyfödd liten Zac

98046-676
Ett kort gjord efter skiss *tack för stämpeln Linda*

98046-669
Och till sist årets förmodligen snabbaste bokmärke!

Det var allt.. fick ju ganska mycket gjort! Man pratar ju bort en hel del tid. Men jag är nöjd med det jag fick till iallafall och det är huvudsaken eftersom det är i mina album sidorna kommer sitta! :) Dessutom att få pris på så många är ju fantastiskt otroligt roligt! Den som fick flest priser var som vanligt (haha) min syster .



Kommande veckan blir nog inte så mycket scrap, har en storstädning av huset framför mig då vi ska ha Zac´s dop på lördag + födelsedagskalas!
Så nu medan jag fortfarande är i 20-25 årsåldern ska jag vara tip top och städa som en gnu hela veckan utan att klaga ;) Man vet ju aldrig hur trött man är när man går in i 25-30 årsåldern på söndag Haha..

O förresten vad hände!!?? Tyckte nyss jag fyllde 20!

Ha de gott alla! Nu är de bäbismys här eftersom Zac inte fick följa med mig i helgen ;)


Kram!


Kommentarer
Postat av: monica

Ursnygga alster allihop, jag blev INTE förvånad att du plockade hem så många vinster ;-) o du - jag fick inte fler än dig...bara lite ädlare valörer i några kanske!

2008-04-20 @ 20:11:06
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Hihi...urtrevligt har det varit :) Tur att jag hade en himla trevlig bordskamrat mittemot ;) Även om det typ behövdes megafon, hehe.

Supersnygga LO´s också! Förstår att du tog hem både pris efter pris :)

Jadu, den där 25-30 åldern...då är det dags för kaffe efter maten ;)

2008-04-20 @ 20:18:18
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Underbara....helt underbara allihop! Du är en kanonduktig scrappare som sätter fotot i centrum - jag diggar dem!

2008-04-21 @ 07:09:29
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Ulrica

Ohhh så mycket vackert du har skapat. GRATTIS!! till alla vinster.

2008-04-21 @ 08:11:59
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Jezzza

Grattis på fördelsadagen i förskott ... tack för kommentaren och så mycket fins du fick gjort röstade nog på 2 AV dina LO.s om jag inte mins helt fel... Grattis te dom vinsterna med ...

2008-04-21 @ 12:32:22
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Jessica

Grattis till vinsterna! Du har gjort jättefina alster!

2008-04-21 @ 19:05:18
URL: http://jessicascrapping.blogg.se
Postat av: mia

vilka fina lo du gjort =)
Jag älskar verkligen tjuvkik. den är otroligt häftig

2008-04-22 @ 18:51:46
URL: http://miaspysselverkstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0