6 April - min scraphörna, före och efter ;)

Kom ju på att jag inte fotat scraphörnan sen den blev klar. När vi flyttade in var det stormönstrade tapeter och konstigheter... så nu kommer en bild, fattas dock gör en bra arbetslampa! Nån som har nåt tips?

Hinner ju stöka till att ordentligt emellanåt här så nu har jag fotat innan och efter haha..


FÖRE


98046-652
Min scraphörna INNAN städning ;)

98046-650
även här innan städning..



EFTER

98046-646
liite mer ordning ;)

98046-647

Sådär.. det var som det såg ut just nu.. trivs urbra med hur hela "scraphörnan" blev sen jag planerat endel sen vi flyttade in. 

Hann med o testa mitt paket från nook igår, Yihaa va skoj :) Resultat kommer snart!



Gjorde förresten ett fynd mitt i all städning!!

98046-651

En himlans massa chipboard som jag totalt glömt bort!! Flera olika storlekar och färger... hur kan ett sånt här bara försvinna? haha..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmmm... känner igen det där!
Kan bli stökigt väldigt snabbt när man håller på och pular med såna här roliga saker...som det lätt blir spill och liknande av.
Misstänker att min varit ännu stökigare någon gång...hrm... ;o)
Men...desto roligare när allt är städat och snyggt igen!!! =)
Ha en fin kväll i goá Småland!
Kramar Lisa!

2008-04-06 @ 19:51:42
URL: http://www.metrobloggen.se/CosmicGirl
Postat av: Linda

Härligt!
Det har ju en viss tendens att bli stökigt, väldigt fort och man förstår ingenting hur det kunde bli så ;D
Jag har ju påbörjat min städning, men sen sätter jag mig och påbörjar massa annat...hehe.

2008-04-07 @ 16:25:23
Postat av: Petra/Paradise

Vilken fin scraphörna du har!! Å visst stökas det ner så lätt...jag har själv ett litet mindre bombnedslag att ta hand om här hemma..*pustar*
Roligt när grejer dyker upp ur sina gömmor!! =D
Kram Petra

2008-04-09 @ 00:23:43
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Maria

Superfint.... och superstökigt ;)

Jag letar oxå efter en bra arbetslampa. Du får hålla oss uppdaterade ;)

2008-04-10 @ 00:11:18
URL: http://myamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0