9 April - inte förvånad längre

98046-653

Har hittils bara hunnit sätta tänderna i en liten del av det underbara scrapbook nook paketet! Måste ta mig tid snart igen!

Håller på med lite ny heminredning som finally ska bli klar, förhoppningsvis imorrn :)

Men jag behöver väl inte säga att jag är förkyld igen? menar.. det är ju längesen nu.. typ 1,5 vecka sen!! Denna gången är det som vanligt jag och Max men även lille Zaccen som åkt på det. Får väl se hur detta går, han ska få första vaccinationen på fredag..

Kommentarer
Postat av: monica

den är ju bara så läcker den layouten!!! ännu bättre IRL!!!
Oj vad det sååå längesen du var förkyld sist *ler*
Krya på er!
*kram*

2008-04-10 @ 06:17:52
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Som sagt, jättesnygg!!!!
Ångrar mig nu att jag inte beställde månadspaketet därifrån, får bli nästa månad. Men har ju en del annat på väg ;) Plus allt nytt på jobbet...så jag kanske klarar mig, hihi.

2008-04-10 @ 14:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0