29:e aug- Cirkus!



Ännu ett enkelt kort som ska med till konstrundan. Knappt använt penny black stickersen sen jag köpte dom på mässan förra gången. Men nu kom de väl till pass när man ska göra lite fler kort ;)

I Växjö idag måste jag bara meddela att regnet slutat och det är en stor sol på himlen  *lycka*

Idag tänkte jag försökt fota vårt kaos vi har här hemma på dagarna när både Max o Zac ska vara i lekrummet. Max anser det bara är hans lekrum, så han skriker på Zac för han får inte vara där, och Zac tjuter för han blir utputtad av Max.  Sen tjuter alla och det blir slagsmål! Hur fotar man sånt.. komma fram till att de vore en perfekt LO med tema Cirkus!

Helgen blir lugn, ska jobba på lör, sen middag med föräldrar och svärföräldrar. Söndagen blir kanske lite scrap med Linda.



Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som ett perfekt tema :) Kanske skulle fota alla fem tillsammans ;)

2008-08-29 @ 15:48:21
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

snyggt kort!

Kan se cirkusen framför mig!

Kram!

2008-08-29 @ 20:09:46
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0