1 Feb- Some news!

98046-540

98046-539

Fått lite gjort på sistone, trots på tok för lite sömn!

Kortet ovan fick jag ihop igår som lades på låddan igår också till ett par vi träffade på vår bröllopsresa. :)
Var så sugen på o testa de nya hänglarna! Tusen tack sötis Linda för lånet!!

Har fler klara alster, men kan inte visa allt än, pga av födelsedagar ;) Kära syster fyller år imorrn! Kalas med andra ord!



Inatt hade vi en bra natt! Zac vaknade bara varannan timme och var ledsen. Stora framsteg för vår lilla familj som annars vart uppe till 5 snåret på morgonen innan plutten somnat. Inte för vi sitter uppe båda två men den som får sova sover ju inte särksilt bra eftersom man hela tiden hör skriket..

Så nu hoppas vi på en vändning och lite mer sömn!

Tror jag utvecklat kronisk huvudvärk! Jag som ALDRIG har ont i huvudet har nu haft det i 3 veckor, tror jag håller på o bli knäpp ibland! Hur står folk ut som lever med ständig huvudvärk?

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilket fint kort du fick till!
Hoppas huvudvärken släpper och
att han slipper sitt onda i magen så ni får sova snart...kolik är jobbigt, det vet jag för mitt ena barn hade det jättelänge...typ nästan ett år.

2008-02-01 @ 12:10:50
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: PIA ROSENBLOM

Jättegulligt kort!
Hoppas det blir mer sömn snart, mailade dig men kom på efter att du kanske byt adress efter ni gift er!
Undrar om du funderat på QK bokstäverna.
Kramar från Pia

2008-02-01 @ 12:33:44
Postat av: monica

snyggt!!! du har verkligen hittat "din stil" i färgläggningen!
*kramar till er alla*

2008-02-02 @ 12:55:17
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Hua, huvudvärk är verkligen inte kul och särskilt inte när man inte brukar ha det! Vet precis hur det är, innan hade jag huvudvärk 2-3 gånger per år, MAX! Nu kommer det titt som tätt tycker jag. Vätske och syrebrist du vet ;)
Idag som först ska jag nyttja kupongerna ;D
Jättefint kort också! :)
Vi får boka in cc-helgen ;) Då åker män och barn ut! hihi

2008-02-05 @ 13:30:27
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0