13 Feb- världen är emot mig just nu :(

  • 98046-553

    98046-554
    Enda positiva idag fick ihop ett kort jag blev ganska nöjd med.


Ja just nu går det mesta emot mig. Precis allt jag försöke rmig på verkar gå åt skogen den här veckan.

  • Har kört punka på barnvagnen . Linda kan de vart glas tro du??
  • Fick motion as hell i måndags då Linda o jag med Lillebror och Zac gick ner till stan o tillbaka, URSKÖNT! Ända tills man kom hem och fick ap ont i huvudet och skavsår på tårna.
  • Skrivaren funkar inte så jag kan inte skriva ut fotona som ska iväg med alla hjärtans dagskorten som MÅSTE skickas idag.
  • Zac kräkte ner HELA mig och HELA min sida av sängen, var bara o knata ner o sova på soffan till Max gick över till S.
  • Vaknar med Zac i Max säng och fått sova typ en timme eller nåt inatt, komemr ner o Max har blitt dunderförklyld under, smidigt jag som sov där också! Damn it!


Ja... de var ju bara morgonens och nattens problem det.. nu ska jag gå o dra nåt gammalt över mig!

Alla ♥ Dag imorrn, hoppas den blir bättre! Kommer iallafall en uppdatering här med alla kort jag ska skicka ut idag. :)


Kommentarer
Postat av: Maria

vilka fina kort du gör

2008-02-13 @ 12:06:15
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: monica

låter som en jobbig dag...men du - "i morgon är en annan dag" som det sjungs i låten =) Hoppas den blir bättre!
*kramar till er alla*

2008-02-13 @ 15:06:32
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Marit

Idag är första dagen i resten av ditt liv... det satt ett vykort med den texten på vår köksvägg när jag växte upp, jag tyckte att det lät så bra... nu vet jag inte... är för det mesta så trött (jag med) att jag undrar om alla dagar i resten av mitt liv ska vara som "idag"...

Läste i nån bok en gång en annan sak som har etsat sig fast... tror det faktiskt var i Hajen eller i alla fall en bok av samma författare...
Det var en man med en båt och i ruffen på väggen satt en lapp...
"Jag önskade få leva besinningsfullt, så att jag inte, när det blev dags att dö, skulle upptäcka att jag inte hade levat".

jag har alltid undrat vad som menades med det där... besinningsfullt...
Vad jag vet är i alla fall att jag någon gång om länge länge, kommer veta att jag levat.
Det har Linn sett till =)

Du, min vän, kommer om länge länge, veta att du levat ;-)
Det är dina fina söner ett bevis på!

Kram på dig, sov när det går och gå inte när du sover ;-)

2008-02-14 @ 01:37:19
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Marit

Himmel, jag måste verkligen vara trött, ser jag nu när jag läser vad jag skrivit.
haha.
Dags att nanna kudden.

Kram igen!!!

2008-02-14 @ 01:38:18
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Ibland blir inte dagarna som man tänkt sig, men oftast är de det dagarna man kan skratta åt sen efteråt. Du vet min kaosdag, idag garvar jag bara när jag tänker på den.
Hoppas vagnen rullar snart igen ;) Måste ju passa på att ta låånga promenader när Växjö bjuder på sol, det är ju inte alltför ofta.

2008-02-14 @ 16:56:02
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Alice

Tack för det jättefina kortet Max :-) Blev jätteglad ;-)

2008-02-15 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0