14 Jan- Alla Hjärtans Dag!

98046-557

98046-556

98046-555
Slängde ihop en enkel påse till mannen på alla hjärtans dag ( den var inte tom när han fick den..hihi )

98046-558
Ett kort till alla hjärtansdag, som är påväg hem till någon just nu ;)

Alla Hjärtans Dag idag då alltså..  började fira lite igår redan Tack Em för chokladen!!! hihi.. o grönsakerna ;-) Underbara!

Men idag blir det en lite finare/roligare middag och så fick jag min favvo choklad av mina pojkar ;)

haha ni som kan läsa mellan raderna märker att jag är chokladberoende!?

Linda! Imorrn kör vi en shoppingrajd!! ;) Last day you know ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Urfint :)
Ska testa att göra en sån påse nån dag, hihi.
Och att använda papper så på stämpelmotivet, nu när jag fått igång ångan igen ;)

Hehe...absolut! Och särskilt nu när du hittat kortet ;D

2008-02-14 @ 17:29:32
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0