21 Feb- Beställning + studiebesök ;)

98046-573

Ett beställningskort till en liten tjeja på 3 år :)

98046-572


98046-571
Max i polisgaraget ;)

Först ut då ett beställningskort jag fick göra till en liten Märta :) Scrappar ju som sagt inte rosa så ofta eftersom man har två pojkar så det blir alltid en liten utmaning att få scrappa i rosa.

Men det var skoj :)



Sen var Max på studiebesök i polishusets garage och kikade in bilarna och motorcyklarna. Mycket uppskattat! Tack Daniel!
Nu är det de enda han tjatar om att han gjort.. "sett piiisebilar"




Var hos läkaren idag med "Zaccen"  eftersom hans förkylning inte blviit bättre och det är en vecka sen han blev sjuk. Men det var ingenting sa dom, han har helt enkelt för liten näsa konstaterade dom, hehe blir det svullet där täpps de små små näsborrarna igen hihi..

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev ju jättesött!!! :)
Både nya papper och de nya stämplarna *hihi* Hade visst lyckats med att bara beställa en sån ask, tur att jag gjorde en beställning till igår ;) För nu ser jag ju att jag måste ha såna!

2008-02-21 @ 16:43:55
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: em

Åh, vad tuff Max ser ut på hojen! Vilket fint kort! Det sprider en massa sommarkänslor...I LOVE! Vi ses på söndagsbrunch i Öjaby! ;) *kram*

2008-02-22 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0