5 Feb- snabbscrap och fördomar!

98046-544

Tyckte jag hade massa ideér idag när jag väl hade lite tid över att sätta mig och få nåt scrappat.. men i samma stund jag satte mig på stolen försvann all inspiration *SUCK*
men till slut tvingade jag mig själv att få ihop nåt, och här är resultatet... blev inte alls som jag tänkt mig, men jag fick iallafall något gjort ;-)

Blev ytterligare en LO och ett kort som jag inte hunnit fota än. :)



Var ju och tog BB bild till tidningen igår och Max hade sin RÖDA randiga pop 76 tröja, och lillebror hade en RÖD pop 76 body . Tack Linda! ;)

Och när vi kom upp och skulle fota var det ett par som känd eigen oss sen BB och sa, titta han har också fått en lillebror! Sen när jag tog av Zac overallen och de såg hans fina röda body utbrister dom, NÄÄ DET VAR JU EN LILLASYSTER!!

O jag säger, näe, det är en lillebror! Då hör jag bara.. erhmm JAHA.. men han har ju RÖTT på sig??

OCH????????

Meeen!! Att folk inte tröttnar på alla fördomar! Jag älskar rött på mina pojkar! Undra om de trodde Max också var en tjej? hihi..


Jag är så hopplös, skulle gå till ica för att posta två brev... kommer hem med choklad och GLÖMT posta breven! Typiskt mig..


Kommentarer
Postat av: Marit

Men herregud!

Varför skulle det va en tjej bara för att han har rött????
Rött är ju jättefint på barn oavsett kön!
Nu är Linn så stor att jag inte får va med och bestämma så mycket, men hon har fattat tycke för brunt och det är fint!
Oavsett kön!
=)

2008-02-05 @ 20:02:21
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Annelie Maddock

Jag kan meddela att pa Nya Zeeland ar det helt tvartom! Jag gillar roda klader pa min tjej, men maste kopa dem pa killavdelningen, och far garanterat hora "vilken fin pojke"!

:)

2008-02-05 @ 23:27:29
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: monica

Härliga blå färger på layouten o snyggt med snöstjärnan!
Det är snyggt med rött på killar =)
*kram*

2008-02-06 @ 13:41:17
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Amanda

Rött är ju jättefint :D i vilken tidning kommer bilden?

2008-02-07 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0