6 Feb- Utmanad...

98046-546

98046-545

En snabbscrappad LO i mina färger,dvs brunt och turkost ;-) Då kan det inte gå annat än fort o göra en LO ;)

Min så väldigt gulliga syster hade bestämt sig för att göra min kväll rolig och skicka två utmaningar på mig..haha så här kommer dom!

7 sanningar om mig:
1. Kan inte låta bli att pilla på datorn om den är i närheten..
2. Måste hinna till närmsta lykstolpe innan en bil kan köra om mig
3. Är LIVRÄDD för alla småkryp
4. Måste alltid vara 5 min tidigare vid möten
5. Ska hoppa av min tidigare år lärarutbildning för en annan inriktning
6. Scrapberoende
7. Somnar så fort jag lägger huvudet på kudden..

Nästa utmaning...

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Vad gjorde du för tio år sedan? Då skulle jag fylla byxmyndig och var förmodligen ute o hängde på brunnen och balders varje helg! Vardagarna bodde jag väl mer eller mindre i ishallen med mina underbara skrillor ♥ (gammal avdankad isprinsessa för er som inte vet..)

Vad gjorde du för ett år sedan? Pluggade min andra termin till lärare :)

Fem snask du gillar: Frukt & Mandel, Zoo apor, Kina, Flipperdelfiner, Gott & Blandat
Fem sånger du kan hela texten utantill: De vi hade på bröllopet sitter kvar än..

Vad skulle du göra om du var miljonär? Betala av lite lån, resa och lyxshoppa ;)

Tre dåliga vanor: Lämnar ofta mitt scrapbord stökigt, glömmer oftast o tömma diskmaskinen, planerar ofta så jag slipper byta toarulle haha ;)

Fem saker du gillar att göra: Umgås med familjen, pyssla, fika, shoppa, bada SPA :)

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa: chockrosa dunjacka, limegröna moonboots, en bodysuit, tåstrumpor, midjekorta tröjor
Fem favoritsaker: Familjen, datorn, vårt nyrenoverade hus, spa anläggningen som kommer sen ;) och min RÖDA ktichenaid!

Sådär PEUH! Nu syster kan du bara vänta dig att du får tillbaka dubbelt nästa gång ;)

Imorrn är det invägning för han som bara växer på bredden!! ( nej det är inte S jag menar haha.. )

Skickar vidare utmaningen till den som orkar!! Linda kanske??? ;)


Kommentarer
Postat av: monica

tyckte det vore synd om du bara satt o inte hade nåt kul o göra ;-)
Kul o läsa svaren, även om jag kände till det mesta!
Ursnygg LO by the way!!!
*kram*

2008-02-06 @ 19:26:22
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Hannamia (FL)

Hej! Jag är här och kikar på de försvunna länkarna... Konstigt!

2008-02-07 @ 21:11:24
URL: http://www.vardagsmammans.blogg.se
Postat av: Marit

Superfin snabbLO!
Vad har du gjort stjärnorna av ?

Ser ut som indianpärlor, men lite små kanske?

2008-02-08 @ 00:09:20
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Linuslilly

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2008-09-16 @ 10:59:25
URL: http://linuslilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0