12 jan- Köket, före och efter

Nu är det ett halvår sen vi flyttade in i vårt hus ♥ och som många vet har vi haft som mål att ha färdigrenoverat hela huset tills lilleboo skulle komma. Och trots hinder på vägen så måste jag faktiskt säga att jag är imponerad av oss själva haha! För nu är vi i stort stet NÄSTINTILL klara.  Det vi inte har renoverat är våra två badrum. Men resten är totalrenoverat.

Och slutligen, vi kan inte bli mer nöjda än såhär! *lyckliga*

Ingen lilleboo som verkar vilja ut än heller! 9 dagar kvar och jag är otåligare än otåligast. Hoppas varje morgon jag vaknar att det var sista natten med den gigantiska mage jag just nu bär på. Så idag har jag börjat städa, kanske kan få igång nåt, om inte annat kan de kanske va bra o ha lite städat tills han kommer ;-)

Passade då på att ta lite bilder på vårt kök...så här är Före och Efter bilder :-D Enjoy!

FÖRE...

98046-509

98046-508

EFTER

98046-511

98046-510

Väldigt svårt att fota den röda mosaiken så den får rätt färg från verkligheten. Den är inte alls så "hård" so mdet ser ut på de översta bilderna utan ser mer ut såhär..

98046-512
Haha syns visst inte så mycket bättre här heller...



Fått lite skapat som kommer upp när jag hunnit fota ;-)

kram kram o håll tummarna för att bäbis snart vill komma ut!


Kommentarer
Postat av: Carina

Men guuuud vilket fint kök!!! Finaste jag sett! Vad duktiga ni är!

2008-01-12 @ 12:48:01
URL: http://minapyssel.blogg.se/
Postat av: monica

tja...man kan väl säga att det blev liiite skillnad *ler*

2008-01-12 @ 12:50:52
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Malin

Tusan vilken skillnad

2008-01-12 @ 20:52:54
Postat av: Åsa/asamia

Vilken otrolig skillnad - det är underbart fint, förstår att du trivs i ditt kök nu.

2008-01-13 @ 08:34:53
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Linda

Hehe...ja det är lite skillnad! Och köket är ju mycket snyggare irl!

2008-01-14 @ 14:19:53
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0